perjantai 10. marraskuuta 2017

Marraskuu, mun kuu

Ulkona on mustaa. Auton valot häviävät pimeyteen ja kiiltävään asfalttiin. Sataa.
Marraskuu on silti minun juttuni. Olen syntynyt 8. marraskuuta. Marraskuu ei ahdista minua.


Kynttilät palavat joka päivä.
Tämän talven värit ja tunnelmat ovat täyteläisiä ja aika rohkeita.


On ihanaa pohtia jouluvaloja. Ehkä hankkia jo muutamia lahjojakin.



Tämän postauksen tavaroita löydät Kausalan aseman puodista. Ainakin kurpitsan muotoista lasilyhtyä ja Havi`s kynttilöitä.


Olin tänään purkamassa joulua esiin kuormista. Ihania juttuja!
Katso:

5 kommenttia:

Maatiaiskanasen Elämää kirjoitti...

Myöhästyneet synttärionnittelut 😊 Täälläkin marraslapsi 😉 ihania kuvia! Kivaa viikonloppua!

Inkeri kirjoitti...

Kauniita kynttiläjuttuja postauksessasi, minäkin pidän marraskuusta Inkeri Puutarhurin tytär

Riina kirjoitti...

Kyllä tällä marraskuulla on ihan paikkansa meidän vuodessamme. Eihän sitä muina kuukausina ehdi levätä ja poltella niitä kynttilöitä. Tai jouluna ehtii, mutta siinä on sivussa kaikkea muutakin hössötystä. Marraskuussa saa luvan kanssa poltella kynttilöitä ja maata vaikka sohvalla.
Myöhästyneet synttärionnittelut ja levollisia iltoja kynttilänvalossa! <3

Katja kirjoitti...

Hyvää syntymäpäivää näin jälkikäteen. Minäkin olen marraskuun lapsi, tällä viikolla oli synttärit myös. Silti marraskuu on aina vaikea kuukausi pimeän lisääntymisen myötä.

M.T. Ainasoja kirjoitti...

Minäkin tykkään marraskuusta - sellaiselle synkkyydellekin on aikansa ja paikkansa kerran vuodessa. <3 Aika hieno toi seinäkoriste, toi sarvipäisen eläimen kalloa muistuttava, jossa on valoja sisällä! :D