perjantai 29. elokuuta 2014

Minun värini ovat minun värejäni...

Vaikka nyt ostinkin sen keltaisen sadetakin, niin en silti aio ruveta väri-ilotulittamaan muuten.
Joskus olen ajatellut, että en ole tarpeeksi rohkea, mutta ei se ehkä ole sitä.
Minun makuni vain on sellainen. Tykkään hillityistä sävyistä, murretuista väreistä, harmaasta, valkoisesta, luonnon pintamateriaaleista.
Viihdyn silloin, kun värimaailma on mielestäni harmoniassa.
❤ 
Keräilin tähän tämänhetkisiä suosikkipintoja ja värejä sisustuksessa.


Olen joskus lukenut tai kuullut, että mustaan pukeutuvat piiloutuvat mustaan. En allekirjoita sitäkään. Jokaisella on täysi vapaus pukeutua ja sisustaa niillä väreillä, missä itse voi hyvin. Turhaan sitä psykologisoimaan. Ystävälleni oli vihjailtu, että hänen keittiönsä olisi sellainen kun on, siksi että sisustuslehtien trendit käskevät. Ei - keittiö on sellainen, koska hän pitää siitä! Tottakai trendit vaikuttavat meihin. Mutta en minä maalaisi olohuonettani punaiseksi, vaikka ensi syksynä se olisi kuinka trendikästä. 


Trendeistä voi keräillä omia suosikkejaan ja jotkut niistä voivat jäädä vuosikymmeniksi osaksi omaa juttua!


Vimeaikoina minua on viehättänyt marokkolainen tai pohjois-afrikkalainen sisustustyyli.
House of Rym myy ihania Fouta-pyyhkeitä tai torkkupeittoja. 
Samantapaisia ja muuta ihanaa marokkolaisjuttua myy Zoco Home.


Maanläheisyys, utuisuus ja puuteriset sävyt houkuttelevat minua. Ja tietysti musta ja valkoinen.
Tällaista höyhenvalaisinta minulla ei ole, mutta pidän siitä kovasti.
Millan putiikissa niitä olisi.



Olen kyllä vakavasti harkinnut jonkun mahtavan värin ujuttamista yläkerran wc:n tapetiksi. Katsotaan. Ehkäpä sinne päätyy TÄMÄ tai TÄMÄ!!
❤ 
Jankutan nyt vielä siitä Nicolas Vahesta!
Tein kuvaan tageja "pakkosaada-tuotteisiin".
Tageista on linkki Vahen sivuille. Nämä tuotteet löytävät varmasti tiensä esim. Joulupukin kontiin.



Herkullista ja lempiväristä perjantaita kaikille.
Minua kutsuvat vielä työt.
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 
❤ ❤ ❤ 
❤ 

3 kommenttia:

Mantelilaakson Susanna kirjoitti...

Hurmaavia värejä kaikki!
Harmoniaa sielulle ja mielelle!
Täällä etelässä on hieman värikkäämpi maailma, mutta se sopii tänne auringon alle!
Nautitaan siis elämästä..kaikilla väreillä!

Kivisen Vilma kirjoitti...

Onpa hyvin sanottu:minun värini ovat minun värejäni. Itsekin olen samalla hillityllä linjalla värien suhteen.

Mamma A. kirjoitti...

Rohkeutta ei ole käyttää värejä vaan käyttää niitä värejä mistä itse pitää :)