torstai 4. tammikuuta 2018

Lahjaostoksilla Sam&Co Price Clubissa

 Sain työnantajaltani joululahjaksi lahjakortin Sam & Co Price Clubiin.
Minun on aina vaikea luopua joulukuusesta, 
vaikka ajatukset kääntyvätkin kevääseen heti joulun jälkeen.
Sisustuksessa tämä tarkoittaa usein pieniä uudistuksia ja selkeyttämistä. 
Menin siis Sam&Co:lle katselemaan, mitä siellä olisi joulusta luopumista helpottamaan.

Jollekin kynttilät kuuluvat vain jouluun ja talveen, mutta meillä ne palavat ympäri vuoden.
Sam &Co:lla oli aivan huikeita Casan 100% steariinisia kynttilöitä.


Puhtaanvalkoisia kynttilöitä lähti mukaan useita. Hinnat ovat todella edullisia.

Itse en ole vieläkään kyllästynyt pitkään muodissa olleisiin eläinprintteihin sisustuksessa.
Valitsin  keittiön sohvaan tämän viehättävän Casan sudenkorentotyynyn.
Onhan korento jo selvä merkki keväästä.




Minulla on hieman ongelmaa astioiden kanssa. Siis sellaista, että haluaisin melkein kaikki maailman astiat. Casan etanapannut maksoivat 1,95€ /kpl. Minun oli pakko saada niitä kuusi. Näihin siis vielä palataan, koska nyt on opeteltava valmistamaan etanoita.


Kynttilät hakevat vielä paikkojaan, mutta prosessissa tuli siivottua olohuoneesta turhat roinat pois sekä kerättyä joulukoristeita ja tuikkukippoja pois. 


Suuren kynttilän paloaika on n. 150h. Pidän tuosta  syvästä valkoisesta sävystä kovasti.


Pintojen raivaaminen tyhjäksi niille kertyneistä esineistä on lempipuuhaani. Onneksi sotken niin kovasti, niin voin sitten siivota ja fiilistellä. 
Se kuusikin muuten vielä jäi. Katsotaan milloin raaskin purkaa koristeet.


Mikäli et ole käynyt Sam & Co:ssa vielä, suosittelen todella piipahtamaan.
Minun on ainakin mentävä uudestaan.

Niistä kevätajatuksista lisää pian!
Ihanaa vuotta 2018 kaikille!

4 kommenttia:

Viherrilli kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta sinullekin! Minua ei vaivaa joulun ja kevätajatusten yhtäaikaisuus, kumpikin on niin ihania :)

Maiju / Lempipäiväni tänään kirjoitti...

Ihanaa tunnelmaa. Mä oon ihastunut myrskylyhtyihin, joita käytän sähköttömällä mökillä. Kynttilät ja elävä tuli ylipäätään on niin kaunista ja kodikasta. Hyvää uutta vuotta!

Maatiaiskanasen Elämää kirjoitti...

Ihania kuvia teiltä :)

Joan kirjoitti...

See very lovely things on your blog that I like,greetings,Joan