maanantai 6. syyskuuta 2010

Mun lempieläin...

Meillä keskustellaan paljon lempijutuista.
" Mun lempieläin on ainaski Popo, mikä sun äiti on?"
" Mun lempitraktori on John Deere. Mikä sun äiti on? - No vaikka Belarus. - Äiti tiedätkö et uudet Belarukset voi olla vihreitä? Ennen ne oli aina punasia."

Mun lempikengät on tässä:
Ja lempivillasukkamalli tässä.

Ja lempikassi tässä (Vila):

Mun lempipaikka on oma koulunmäki ja lempihommaa mun oma duuni. Ja mun elämä on täynnä mun lempijuttuja, uskotteko!

Olisin laittanut tähän Vuokko Hovatan hienon Lempieläimiä kappaleen, mutten löytänyt sitä mistään muualta kuin omalta levyltä. Se on kiva, etsikää se jostain.


5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Olet melkein masentavan positiivisella tuulella:)
Mulla alkaa työt kohta ja mä en just nyt tykkää, saako näin sanoa,no sanon anyway kun ei hotsita.Työ ihan kiva mut ne muut asiat.Lähetä mulle positiivista energiaa kiitos:)

Sanna Tallgren kirjoitti...

Voihan Pylly!! :) No, jospa energia tarttuisi. Olen lähdössä viikoksi etelän lämpöön lauantaina, joten helppohan tässä on hymyillä! Lisäksi olen aika syksyhenkilö... ja keväthenkilö ja jouluhenkilö :) Jotkut jutut on kyllä kiristävi kerrassaan. Niitä onmullakin. Mutta olen tehnyt blogin suhteen linjapäätöksen avautumisista. Se on mun kauneusalue.. Olen oikeasti ihan ..tun pahapäinen akka - toisinaan.

Minna kirjoitti...

Kuulostaa tutulta kysymykset.

Olen omaa ja tukiperhelasta seuratessa tullut tulokseen jälleen kerran, että lapsille on erittäin tärkeää laittaa asioita hyvyys-huonous-järjestykseen. Ne tuntuu järjestävän kaiken.

Joskus rasittaa, kun ne vaivaa omaa päätään ja ennen kaikkea _minua_ ja huomaan hiki päässä pohtivani kumpi autonväri tai sotaukko on parempi. Ei väliä! Niillä on eri ominaisuuksia! Älkää kyselkö! Iloitkaa eroista!

pioni kirjoitti...

Sun lempikengät näyttää sellaisilta, joista olen haaveillut:)

Irene kirjoitti...

Ihanaa, että olet järjestänyt elämäsi mallilleen .... että voi asua lempitalossa ja käydä lempiduunissa ... jne.
Oikeesti elämä sisältää noita valintoja kaikilla, mutta jotkut on rohkeampia kuin toiset valinnoissa - niihin nimittäin usein liittyy riskejä ja voi joutua välillä epämukavuusalueelle.
Nautinollista lomaa!!