sunnuntai 12. marraskuuta 2017

Hämärän hyssy

Kuvausvalosta on hieman puutetta.
Muutoin on ollut ihana viikonloppu. Tavattu kaikkia tärkeitä.
Pieni isänpäiväitku on itketty. 10 vuotta ilman isää.


Oletteko kuulleet koskaan tätä. Ellan ja Aleksin Hämärän hyssy:

Aurinko laskee, päässä on myssy
Eletään pakkasen aikaa
Sininen hetki on hämärän hyssy
Siinä on outoa taikaa

Taivas on sininen, kohta jo punainen,
oranssi ja sitten tumma
Metsien, peltojen, päiväkotien
yllä on tunnelma kumma.



Mua ei pelota, mua ei pelota
Oon tottunut hyssyyn tähän
Mua ei pelota, ei yhtään pelota
No okei, ehkä vähän.

Hyssy, hyssy, hämärän hyssy
Tää on sininen hetki
Mun pitäis olla nukkumassa,
mutt yhä vaan jatkuu retki.


Tälläistä hämärää satujen maata
ei ole kyllä kellään
Pidä mua kädestä, pidä mua kädestä
kun hiljaa hyssytellään


On täällä myös valoa!  MUNA! Ensimmäinen muna pitkään aikaan. Ja vielä suloinen, pastellin turkoosi araucana-kanan muna.


Hyvää hämärän hyssyä kaikille!

4 kommenttia:

Maatiaiskanasen Elämää kirjoitti...

Kyllä muna tekee ihmisen onnelliseksi! Upea muna onkin :) Kivaa uutta viikkoa ja kisuliinille silityksiä!

Kuvakehrääjä kirjoitti...

Kaunis postaus. :) Hyvää uutta viikkoa!

Nila kirjoitti...

Hämärässä on kiva hyssytellä.

Riina kirjoitti...

Ihana hämärän hyssy! <3
Ja haleja isänkaipuuseen. <3